Wednesday, March 10, 2010

Yoshh, CLians!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

dengan pelancaran rasmi blog CL, maka saya selaku salah seorang ahli dari team author blog ini (lol) ingin menyeru semua CLians untuk menjadikan blog ini sebagai satu portal rasmi untuk kita ^^

tidak lama lagi kita akan terpisah mengikut haluan sendiri dan demi menjaga ukhuwah antara CLians, inilah langkah kita bagi menjamin kesegahan ukhuwah kita

dan di sini saya ingin memaklumkan bahawa author bagi blog ini tidaklah terhad malah semua CLians dijemput untuk menjadi author bagi blog ini supaya kita dapat memudahkan perhubungan antara satu sama lain ^^

saya ingin juga mengucapkan tahniah kepada semua yang terlibat dalam penubuhan blog ini...jadi adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menghidupkan blog ini ^^

sekian sahaja dari saya, ZD..Wassalam



P/S: saya akan buat satu model khas untuk CL-custom ^^ sesuai dengan kemahiran saya :D

5 comments:

Cravius Leonidus said...

bereh rumy
ejah wat cepat

Zoidiect Archaea said...

haha...nanti nk cari model hk ssuai pastu nk wat lineart ntuk custom color ^^

Afiq Khalid said...

amek gamba mg ltop dale ni pom oke pe rumy...
hohoho~~

Zoidiect Archaea said...

karut mung mat pik

Afiq Khalid said...

karut2 ak pom...
eden totap eden...
hohoho~
eyt..
bwok cam esop..
snap2 then taruk dlam blog...
juz an idea..
huhu~

Post a Comment

 
© Copyright by Cravius Leonidus  |  Template by Amiruddin Asyraf